Boetseren met carwrapfolie

Boetseren met carwrapfolie

WRAPIT special – 2016 – Auteurs: Dennis en Barbara de Haan –

Als je folie niet zou kunnen opspannen en uitrekken, konden er weinig carwraps worden uitgevoerd. De paradox is dat je hiermee ook spanning in de folie brengt, die je juist moet zien te vermijden. Door te ‘boetseren’ met de folie kun je toch nagenoeg spanningsloos een auto wrappen.

Carwrapfolies zijn speciaal ontwikkeld om als een tweede huid over de ondergrond te trekken. Hier komt uiteraard wel wat techniek bij kijken, want tijdens het uitrekken in hollingen en over bollingen breng je spanning in de folie aan. En die spanning uit zich in plooien en rimpels. De vraag is: hoe werk je die spanning tijdens het aanbrengen het beste weg? Lees het volledige PDF hier!

2017-04-07T15:42:52+00:00
Appcademy levert training, advies, adviesrapportage, begeleiding, cursus, opleiding aan ondernemingen die zelfklevende folies en -verfsystemen bieden. De workshops folieapplicatie techniek, carwraptechniek en schilderen met folie, leren je carwrapfolie, AveryDennison facadefolie, facadefilm, Sikkens DryFilm MP aanbrengen, appliceren, beplakken, kleven, coaten, foliëren op gevelelementen, meubilair, keukens, keukenkasten, deuren, wanden, vloeren, muren, plafonds, ramen, ruiten, gevels van RVS, staal, geanodiseerd aluminium, gemoffelde poedercoating, kunststof, glas, PVC, HPL plaatmateriaal, trespa, e.d. De trainingen marketingstrategie, verkooptechniek en projectaanpak en calculeren met folie leren je groeien in marktaandeel, handiger verkopen en problemen voorkomen bij de uitrol van projecten. Training voor de directeur, verkoper, folie applicateur, foliemonteur, signmaker, schilder, werkvoorbereider, calculator, planner, docent, leerkracht, e.d. Carwraps, boatwraps, buildingwraps, reclamecampagnes, worden door wagenparkbeheer, architecten, woningcorporaties, verenigingen van eigenaren, makelaars, vastgoedbeheer, woningcorporaties, retail organisaties graag uitbesteed bij professioneel getrainde bedrijven.
Translate »