Appcademy levert training, advies, adviesrapportage, begeleiding, cursus, opleiding aan ondernemingen die zelfklevende folies en -verfsystemen bieden. De workshops folieapplicatie techniek, carwraptechniek en schilderen met folie, leren je carwrapfolie, AveryDennison facadefolie, facadefilm, Sikkens DryFilm MP aanbrengen, appliceren, beplakken, kleven, coaten, foliëren op gevelelementen, meubilair, keukens, keukenkasten, deuren, wanden, vloeren, muren, plafonds, ramen, ruiten, gevels van RVS, staal, geanodiseerd aluminium, gemoffelde poedercoating, kunststof, glas, PVC, HPL plaatmateriaal, trespa, e.d. De trainingen marketingstrategie, verkooptechniek en projectaanpak en calculeren met folie leren je groeien in marktaandeel, handiger verkopen en problemen voorkomen bij de uitrol van projecten. Training voor de directeur, verkoper, folie applicateur, foliemonteur, signmaker, schilder, werkvoorbereider, calculator, planner, docent, leerkracht, e.d. Carwraps, boatwraps, buildingwraps, reclamecampagnes, worden door wagenparkbeheer, architecten, woningcorporaties, verenigingen van eigenaren, makelaars, vastgoedbeheer, woningcorporaties, retail organisaties graag uitbesteed bij professioneel getrainde bedrijven.

Waarom laat die folie los?

Waarom laat die folie los?

Sign Magazine 6 – 2017 – Auteurs: Dennis en Barbara de Haan –

Folie loslaat klachten heeft heel wat foliemontagebedrijven, carwrappers en signmakers wel eens eens slapeloze nacht bezorgd. Het is niet alleen slecht voor je reputatie, het kost ook een hoop tijd en centen om de montage te herstellen. En bovendien, helaas, helaas, de oorzaak van loslaatklachten is niet altijd even duidelijk.

Wie heeft het gedaan?

Als je in een signbedrijf de vraag stelt ‘wat of wie denk jij dat de oorzaak is van loslaatklachten?’, zul je verschillende antwoorden krijgen. De Sales zal waarschijnlijk zeggen dat het aan de montageafdeling ligt. (“Prutsers, de ondergrond is vast onvoldoende ontvet of er is slecht nagefohnd”). Stel je dezelfde vraag aan foliemonteurs, dan wijze ze vaak naar de afdeling inkoop of verkoop. (“Knieperts, we kregen verkeerde (goedkope) folie, en te veel tijdsdruk”). Of de vinger gaat naar de productie (“Te strak gelamineerd”, of “de print was te vers”). Wie heeft er gelijk? Lees het volledige PDF hier!

2017-09-20T11:11:06+00:00